Retur Produse

Angajam programator PHP / MySQLVezi detalii
x

Retur produse

  • Din motive de relocare a departamentului SERVICE & RETUR, va informam ca predarea in garantie si returul produselor se va face doar prin curierat.
  • Trimiteti produse in service doar dupa ce ati completat formularul de retur!

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

  • produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
  • consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
  • vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii CEL.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

CEL.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care CEL.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Te rugam sa completezi formularul de retur aflat mai jos sau sa ne notifici in scris pe email: reclamatii@cel.ro, privind hotararea ta de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

Dupa completarea formularului de retur, vei primi din partea unui operator, informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. Te rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport - AWB, numarul cererii de retur respective.

Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu sunt acceptate.

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  1. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate);
  2. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, parfumuri, etc.);
  3. Produse de ingrijire personala (din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: produse de ingrijire/ igiena personala);
  4. Extensii de garantii etc.
  5. CD-uri desigilate
  6. Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
  7. Casti intraauriculare
  8. parfumuri a caror cantitate s-a modificat (desigilate)

Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.

In cazul aparatelor de aer conditionat consumatorul pierde garantia in urmatoarele cazuri:

  • Aparatul a suferit interventii din partea unor persoane neautorizate
  • Aparatele care necesita instalare de personal specializat (aer conditionat, radio-CD player, etc) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre o firma autorizata de importator.
    Instalarea aparatelor de aer conditionat se face numai de catre firma Complet Electro Serv. Pentru instalare indiferent de zona in care doriti instalarea, apelati numarul de telefon : 0374168303

Procedura returnarii produselor:

Te rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport - AWB numarul cererii aferente de retur, de forma RT XXXXX;
Dupa preluarea si verificarea produselor vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri (informatii complete privind adresa noastra si programul de lucru te rugam sa vezi pagina de contact: http://www.cel.ro/contact).

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la sediul nostru se percepe un comision de 3.5%.

Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

*In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de nu a accepta retur produse aduse pe comanda speciala sau a celor care se vand intr-un numar foarte mic.

**Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesia produselor.

***Termenul de solutionare este de pana la 10 zile lucratoare si se modifica doar facturile care au chitante eliberate de catre firma de curierat pe persoana juridica.

Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati la adresa: reclamatii@cel.ro.

Din motive de reamenajare si relocare a departamentului de service, predarea in garantie si returul produselor se va face doar prin curierat.

Formular retur

* Campurile sunt obligatorii.
* Va recomandam dezactivarea/stergerea parolelor setate la produse inainte de predarea in unitatea service. Acestea impiedica aducerea la conformitate a produselor si returnarea lor fara interventii.

emag altex