Service si Garantii

CEL.ro magazin online IT&C
Lichidari | In presa | Marturii clienti | Angajari |
0
0


Trimiteți produse în service doar după ce ați completat Formularul de Service!

Garantii

Formularul de Service

Listă service-uri autorizate

  1. GARANȚIA PRODUSELOR

    Produsele comercializate de magazinul online - CEL.RO provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională susținută de unități service autorizate ale partenerilor CEL.RO sau ale producătorilor.

    În cazul certificatelor de garanție emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele mentionate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevăzut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției; condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel național (a se vedea lista centre de service autorizate).

    Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător / importator și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; de asemenea această perioadă este confirmată și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de CEL.RO.

    Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea de service / momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

    Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

    • depanarea / reparația produsului;
    • înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
    • înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
    • returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.

    Responsabilitățile clientului:

    Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

    1. s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
    2. numărul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
    3. sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
    4. produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusări, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
    5. incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
  2. PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE:

    La aducerea / expedierea produsului pentru garanție vă rugăm să ne comunicați numărul cererii de service alocat după completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid vă rugăm să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea "ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

    Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete (să prezinte ambalajul original sau un ambalaj adecvat, precum și accesoriile) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului, precum și, opțional, o copie a certificatului de garanție emis de CEL.RO care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.

    Produsele care necesită acordarea garanției pot fi aduse, personal, de către client sau pot fi expediate la adresa: Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, București, Departamentul de Service.

    Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este:

    • Luni - Vineri: 10:00 - 12:00 și 15:00 - 18:00
    • Sâmbătă: 10:00 - 13:00

    În cazul în care optați pentru expedierea printr-o firmă de curierat rapid puteți apela la Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: București: 021 - 9330 / Provincie: 021 - 9282) și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de CEL.RO (S.C. Corsar Online S.R.L.). Este foarte IMPORTANT să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea "ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

    Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina CEL.RO (S.C. Corsar Online S.R.L.); expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus. În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

  3. MENȚIUNI IMPORTANTE

    Pierderea certificatului de garanție emis de producător / importator, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ați primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de CEL.RO îl puteți solicita oricând la adresa: service@cel.ro.

    Programele și informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse / pierdute în timpul operațiunilor de service. Vă recomandăm realizarea de back-up periodic.

    Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

    Puteți solicita sprijin pentru a identifica dacă produsul necesită acordarea garanției sau dacă întrunește condițiile de garanție / care este perioada de garanție, precum și care este unitatea de service autorizată cea mai apropiată de domiciliul dumneavoastră contactând via email: service@cel.ro. Totodată, pentru orice nelămurire / problemă în legătură cu acordarea garanției nu ezitați să contactați Departamentul de Service CEL.RO în scris la adresa: service@cel.ro.

  4. Pentru produsele de mai jos vă rog să apelați la urmatoarele service-uri autorizate, este necesar prezentarea facturii de achiziție , certificatului de garanție și a seriei vizibile pe produs.

    Atenție: Deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garanției. NU SE ACCEPTĂ PRODUSUL ÎN NICIUN SERVICE FĂRĂ ACEST SERIAL!

    Listă service-uri autorizate

Formular Service

Nume
Email*
Telefon*
Nr. factura* cel de culoare gri , printat , din partea de mijloc sus a facturii
Serial Number*
Nume produs* asa cum apare pe factura
Descriere defect:*
(cat mai amanuntit)
 
 
* Campurile sunt obligatorii.
Afla ultimele noutati
placa de par remington gaming revolution
CEL.ro in cifre

   800.000 comenzi onorate
1.520.000 produse vandute
   500.000 de clienti
     45.000 de produse pe site

Cifra de afaceri
 145 milioane ron in 2014
 109 milioane ron in 2013
   89 milioane ron in 2012
   51 milioane ron in 2011
rzb
cel.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.
Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot fi schimbate fara o notificare prealabila.

Service si Garantii ieftin


copyright 2004-2014 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220