Politici retur


Retur produse

Pentru
a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos: 

·        
1. Citeste termenii si conditiile aflate mai
jos in care se pot returna produsele

·        
2. Completeaza formularul de retur
si astepta sa fii contactat de colegii nostri

·        
3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti
conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme
de curierat  fara ramburs la
adresa indicata de colegii nostri in raspuns.

·        
4. Coletele de care nu am fost instiintati ca
au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia
destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea
aferenta) NU vor fi receptionate!

·        
5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au
fost verificate vei fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei
proceduri

Termeni
si conditii

Returul
produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si
sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si
pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele
care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea
vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte
de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage
din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si
fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14
din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua
in care intra in posesia fizica a produsului.

In
cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam
dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului
original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul
returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul
este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor
rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru
determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art.
14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul
va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 zile calendaristice de la
data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din
contract si acceptarea returului. iUni.ro va putea amana rambursarea
contravalorii produsului pana la primirea produsului. Suma de bani aferenta
produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa
stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor
legale. 


DE RETINUT!

 Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le
returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul
celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.


Produsele returnate in alte ambalaje decat cele oferite de producator, cu
absolut toate protectiile necesare, sunt pasibile de deteriorari datorate
transportului. Exista bineinteles posibilitatea unei ambalari bune, chiar daca
nu mai este disponibil ambalajul original, care sa asigure produsului un transport
corespunzator. Consumatorul trebuie sa se asigure ca ambaleaza corect produsul
ce urmeaza a fi returnat.
Orice modificare a starii produselor sau a
ambalajului acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce la
aplicarea unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost
livrate.

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau
sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri
electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul
de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa
evaluarea prejudiciilor aduse.

De
asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor
abuzuri (returnari repetate).

Te
rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le
primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri
intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta
urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Daca
produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate
si acestea.











































Pentru
orice sesizari si reclamatii te rugam sa ne contactezi

Istoricul de navigare
Vezi
produsele zilei
Profita de super reduceri!
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.