Politici retur
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la
distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul
prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care
pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a
produselor conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitionează
produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta,
aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Ai obligatia de a ne notifica
telefonic in momentul in care doresti sa efectuezi un retur, iar produsul returnat trebuie sa ajunga la
sediul firmei S.C.
Amato Trading S.R L-D in termen de maxim 14
zile lucratoare de la primirea coletului. De asemenea te rugam sa ne comunici
intentia de a-ti fi inlocuite produsele sau de a-ti primi banii inapoi.
Mentionam ca produsele vor fi inlocuite
în limita stocului disponibil. Produsele returnate vor fi acceptate doar daca
contin eticheta intacta, factura in original si produsele nu prezinta semne ca
ar fi fost folosite.
Contravaloarea
serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul
produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. De asemenea
cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Contravaloarea
produselor returnate se va plati in termen de maxim 15 de zile, prin virament
bancar, in contul clientului sau prin curierat rapid, iar plata transportului
revine in totalitate clientului.
In cazul in care produsul prezinta urme
de folosire, nu mai are eticheta sau nu mai prezinta folia de protectie cu care
a venit, se
va considera ca produsul nu mai este nou, prin urmare se va percepe o taxa de
25% din valoarea produsului de catre comerciant daca se va dori in mod
insistent returnarea produsului.