Service produse
1. TERMENI ȘI CONDIȚII DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE
1.1. Încheierea Contractului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a transmis o Comandă prin intermediul Formularului de comandă de pe Site.
1.2 Prețul Produsului afișat pe Site este dat în lei românești (RON) și include taxele. Clientul va fi informat cu privire la prețul total, inclusiv taxele, al Produsului care face obiectul Comenzii, precum și cu privire la costurile de livrare (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) și alte costuri, iar atunci când valoarea acestor taxe nu poate fi determinată - cu privire la obligația de a le plăti, pe paginile Site-ului în momentul plasării Comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare.
1.3. Procedura de încheiere a unui Contract de vânzare pe Site prin intermediul Formularului de comandă
1.3.1. Încheierea unui Contract de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul plasează o Comandă pe Site.
1.3.2. După plasarea unei Comenzi, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și acceptă simultan Comanda pentru executare. Vânzătorul confirmă primirea Comenzii și o acceptă în vederea executării prin trimiterea către Client a unui mesaj de e-mail relevant la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul procesului de plasare a Comenzii, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului de primire a Comenzii și acceptarea acesteia în vederea executării, precum și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. La primirea de către Client a mesajului de e-mail de mai sus, Contractul de vânzare dintre Client și Vânzător este încheiat.
1.4 . Înregistrarea, securizarea și punerea la dispoziția Clientului a conținutului Contractului de vânzare încheiat are loc prin (1) punerea la dispoziție a acestor Termeni și condiții pe pagina de internet a Site-ului și (2) trimiterea către Client a mesajului de e-mail menționat la pct. 1. 3. 2. din Termeni și condiții. 1.3.2. din Termeni și condiții. Conținutul Contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul IT al Site-ului web al Vânzătorului.
2. COSTUL, METODELE ȘI DATA LIVRĂRII PRODUSULUI
2.1 . Livrarea Produsului este disponibilă pe teritoriul Europei.
2.2. Livrarea Produsului către Client este taxabilă, cu excepția cazului în care Acordul de vânzare prevede altfel. 5.2. Costurile de livrare a Produsului (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe paginile Site-ului în fila de informații privind costurile de livrare și în timpul plasării Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă voința de a fi obligat prin Acordul de vânzare.
2.3 Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare a Produsului:
2.3.1. Livrare prin curier.
2.3.2. Plata la livrare.
2.4 Vânzătorul informează că ambalarea și expedierea Produsului are loc prin intermediul societății EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul social în Varșovia (sediul social și adresa de livrare: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varșovia); înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor sub numărul KRS ; instanța de înregistrare unde se păstrează registrele societății: Tribunalul Districtual Katowice - Wschód din Katowice, Secția a VIII-a Economică a Registrului Național al Instanțelor; capital social de: PLN 5.000; NIP: ; REGON:
2.5 Termenul de livrare a Produsului către Client este de până la 5 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un termen mai scurt este specificat în descrierea Produsului sau în timpul procesului de plasare a Comenzii. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, termenul de livrare va fi cel mai lung termen indicat, care nu va depăși, totuși, 5 Zile lucrătoare. 5.5. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:
2.5.1. În cazul în care Clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data la care contul bancar sau contul de compensare al Vânzătorului este creditat.
2.5.2. În cazul în care Clientul alege metoda de plată în numerar la livrare - de la data încheierii Contractului de vânzare.
2.5.3. În cazul în care Clientul alege metoda de plată în sistem de rate - de la data informării Vânzătorului de către creditor cu privire la încheierea contractului de credit cu Clientul, nu mai târziu, însă, de la data creditării contului bancar sau de decontare al Vânzătorului cu fondurile din creditul acordat Clientului.
3. RECLAMAȚIA PRIVIND PRODUSUL
3.1 . Prezenta clauză 6 din Termeni și Condiții stabilește procedura de tratare a reclamațiilor comune tuturor reclamațiilor adresate Vânzătorului, în special reclamații privind Produsele, Contractele de vânzare, Serviciile electronice și alte reclamații legate de funcționarea Vânzătorului sau a Site-ului.
3.2 . Baza și domeniul de aplicare al răspunderii sunt stabilite în legile general aplicabile, în special Codul civil, Legea privind drepturile consumatorilor și Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Jurnalul Oficial nr. 144, punctul 1204, cu modificările ulterioare).
3.2.1. Dispozițiile detaliate privind reclamația referitoare la Produs - un bun mobil - achiziționat de Client pe baza Contractului de vânzare încheiat cu Vânzătorul până la 31. decembrie 2022 sunt determinate de dispozițiile Codului civil în redactarea în vigoare până la 31. decembrie 2022, în special articolele 556-576 din Codul civil. Aceste dispoziții definesc în special baza și domeniul de aplicare al răspunderii vânzătorului față de client în cazul în care produsul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (garanție). Vânzătorul este obligat să furnizeze Clientului un Produs fără defecte. În conformitate cu articolul 558 § 1 din Codul civil, răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produsul achiziționat în conformitate cu teza anterioară față de Clientul care nu este un consumator este exclusă.
3.2.2. Dispozițiile detaliate privind reclamația unui Produs - un obiect mobil (inclusiv un obiect mobil cu elemente digitale), cu excepția, cu toate acestea, a unui obiect mobil care servește exclusiv ca suport de conținut digital - achiziționat de Client pe baza unui Contract de vânzare încheiat cu Vânzătorul la 1. ianuarie 2023. sunt definite de dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor în redactarea în vigoare la 1. ianuarie 2023, în special articolele 43a - 43g din Legea privind drepturile consumatorilor. Aceste dispoziții determină, în special, baza și domeniul de aplicare al răspunderii vânzătorului față de consumator în cazul în care produsul nu este conform cu contractul de vânzare.
3.2.3. Dispozițiile detaliate privind reclamațiile referitoare la un Produs - conținut digital sau serviciu sau un obiect mobil care servește doar ca suport al conținutului digital - achiziționat de către Client pe baza unui Contract de vânzare încheiat cu Vânzătorul la data de 1. ianuarie 2023 sau înainte de această dată, în cazul în care livrarea unui astfel de Produs trebuia să aibă loc sau a avut loc după această dată, sunt prevăzute în dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor în redactarea în vigoare la data de 1. ianuarie 2023, în special articolele 43h - 43q din Legea privind drepturile consumatorilor. Aceste dispoziții stabilesc, în special, baza și domeniul de aplicare al răspunderii vânzătorului față de consumator în cazul neconformității produsului cu contractul de vânzare.
3.3 . O reclamație poate fi făcută, de exemplu
3.3.1. în scris la adresa: Solec St., nr. 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA
3.3.2. în format electronic prin e-mail
3.4. trimiterea sau returnarea Produsului care face obiectul reclamației poate avea loc la adresa: ul. Solec, nr. 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA.
3.5 Se recomandă să se precizeze în descrierea reclamației: (1) informațiile și circumstanțele referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulii sau a neconformității cu contractul; (2) cererea privind modalitatea de punere în conformitate cu contractul sau declarația de reducere a prețului sau de retragere din contract sau orice altă cerere; și (3) datele de contact ale reclamantului - acest lucru va facilita și va accelera prelucrarea reclamației. Cerințele specificate în teza anterioară sunt doar sub formă de recomandare și nu afectează eficacitatea plângerilor depuse cu omiterea descrierii recomandate a plângerii.
3.6 În cazul în care datele de contact furnizate de reclamant se schimbă pe parcursul procesării reclamației, reclamantul este obligat să notifice Vânzătorul.
3.7 Reclamantul poate anexa la reclamație dovezi (de exemplu, fotografii, documente sau Produsul) referitoare la obiectul reclamației. Vânzătorul poate, de asemenea, să solicite reclamantului să furnizeze informații suplimentare sau să trimită dovezi (de exemplu, fotografii) dacă acest lucru facilitează și accelerează tratarea reclamației de către Vânzător.
3.8 Vânzătorul va răspunde imediat la reclamație, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii acesteia.